KawulosejatiSejatiningkawulo

Aku adalah dia, dia adalah aku

"hidup bukan pilihan melainkan ketetapan yang harus dijalani, hidup bukan pula pertanyaan melainkan jawaban yang harus ditindaki" ( Winarno Hadi Saputro, 2007 )

Tentang Kawulo

“aku datang dari balik kabut hitam, aku mengarungi samudera darah, akulah pangeran kegelapan. Kan ku remas matahari di telapak tanganku. Kan ku pecahkan wajah rembulan, pecah terbelah dengan KIDUNG PAMUNGKAS. kan ku buat dunia berwarna merah."

"Warung surga”

"Warung surga”



Dua orang kawan lama, Parmin dan Dirjo terlibat percakapan primordial di depan pintu surga.



Parmin : “Kanggoku sing paling enak kui yo soto jo.”

Dirjo : “Sing paling enak yo opor.”

Parmin : “Ora jo! liyane soto ora enak.”

Dirjo : “Opor tetap wae luwih enak ketimbang soto”

Parmin : “Lha rumangsamu opormu kui sing paling enak?”

Dirjo : “Lhoh, kowe sing ngarani sotomu paling enak."

Parmin : “kandani ngeyel, kowe sesat!”

Dirjo : “Kowe ngarani aku sesat, kowe sing kafir!”

Parmin&Dirjo : “Padu ae….!”

Sumidi : “Oalah mas-mas, arep podo-podo mangan ae malah do udur. Ora sido mangan malah padu dewe-dewe. Enthuk-enthukane luwe, awak babak bondas ugo isih ngganggu wong liyo sing arep mangan. Wis aku mlebu dhisik ae! aku arep mangan sate jamu."









Dasan, Korea Selatan. 01:55, 26 november 2010.

0 komentar:

Posting Komentar